"kırgınlık hissederim. Sonra hüzünden boyunun ölçüsünü almış yalnızlık. Kalbimi sessizliğe, aklımıkuşlara teslim ederim. İçime çömelir, niçin’e gömülürüm. Yazamadığım dizeler için kendimeolan kızgınlığım artar. İkinci kadeh kırmızı şaraptan sonra aklımdaki sıyrıkları, kalbimde yarımyürünmüş adımları hatırlarım. Kitabımı önümdeki koltuğun arkasındaki fileye bırakıp kafamda olgunlaşmak için çırpınan dizelere kanat uzatırım. Diğer taraftan okuduğum dizelerin bende denkdüştüğü noktaları sorgularım. Derken iniş için kemerlerin bağlanması ve masaların kapatılmasıanonsu gelir. Aralanmış düşlerimi kapatırım. Perdesini çekerim camın gündüzde olsa."