Sevmek; seni görmek, bilmek, dokunmak demek değilmiş. Aramızda yüreğinin onca aşamadığım mesafesi girince anladım. Vedalar da öyle her önüne gelenle olmuyormuş. Mesela sarılıp öpsen de sadece hoşça kal deyip gitsen de bazılarının yokluğunda, varlığın ...