Eğer bir çoğumuza hayatta en büyük korkunuz nedir? Diye sorulsaydı; her birimiz ayrı ayrı cevaplar verirdik. Fakat hepimizin vereceği cevabın özeti ise; Sanırım, hayatta en büyük korkumuzun “aynı şeylerin yaşanması” cevabı olurdu. Bir çoğumuz diyorum ...