Aşk dediğin öyle basit olmamalı...Seviyorum derken, iliklerimize kadar titremeliyiz heyecandan.Nasıl ki ismin halleri varsa; aşkın da halleri olmalı.Bİz senİnle aşkın en yalın hâlİnİ yaşamalıyız.Masumca sevip kıyamamalıyız sevdamıza.Aşkın de haliyle ...