• Doğru nefes alıp veremediğimizde çok dahaçabuk rahatsızlanırız.• Organlara yeterli oksijen gitmediği için doğru beslenemeyiz.• Nefesimiz tam ve doğru olmadığında gergin oluruz.• Anı yaşamayı unutur, geçmişte kalır ve şimdiden kopuk yaşarız.• Bu dur ...