Ne olursa olsun nasibin ne ise o senin olacaktır. Çünkü o çok güzel bir ihtimaldir... Ne fazlası ne eksiği nasibin ne ise onu yaşayacaksın. Onun için boşuna isyan etmek, sitem etmek seni en fazla günaha ve umutsuzluğa iter; Sabırlı ol ve nasibini bek ...