Evet, artık giderek daha da zırvalamaya başladım sanırım. Ve kabul etmek zorundayım ki, yenildim! Anneme mantıklı hiçbir cevap veremedim ve pes ettim! Çünkü sabahtan akşama kadar tablete bakıp yatmanın hiçbir mantıklı tarafı yok! Bu bir k ...