“Bir insan nasıl anlar âşık olduğunu?” diye sordum bir gün dedeme. “Nefesini tut...” dedi gülümseyerek. “Anlamadım...” dedim. “Nefesimi mi tutayım?” “Evet...” dedi. “Öylece tut ve bekle.” Dediğini yaptım. Dayanabildiğim kadar soluksuz bıraktım kendi ...