Hekimler, hemşireler, sağlıkçılar, bilim insanları için toplantılar, meslek hayatının çok önemli bir parçası. Öğrenmek, öğretmek, bulduklarımızı paylaşmak, kariyerimizde yükselmek, birbirimizi tanımak için o toplantıdan bu toplantıya koşturup duruyor ...