Şehirleşmenin, sanayileşmenin ve doğal ortamın bozulmasının sonucu olarak, yirminci yüzyılla birlikte insanoğlunun doğasında ve doğallığında olan pek çok şeyden yıldırım hızıyla uzaklaştığı görülmektedir. Bu uzaklaşma da doğaya yabancılaşmak ve doğad ...